képek

Friss topikok

Click for Veszprém, Magyarország Forecast

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

csirip

Racetec K3 Interact a Teszt

2010.06.18. 14:24 | metzeler | Szólj hozzá!

 

 

 
 
 Ebben a kis leírásban mutatjuk be hogy a német PS magazin tesztjében hogyan szerepelt a METZELER RACETEC K3 INTERACT. Íme, a tesztalanyok:
 
Dunlop D 211 „M”&”E”: A GP Racer egy jól kezelhető abroncs, ami szép stabilan kezelhető, és egy jó sajátcsillapító tulajdonsággal rendelkezik. A kanyarodási színvonala jó hidegen a vezethetősége abszolút biztonságos. Persze a Dunlop az 1000 RR-en nem a legkönnyebben kezelhető társ. Nagyon erősen kell nyomni kormányt, de akkor nagyon precíz és jól kezelhető. A visszajelzések is lehetnének jobbak, más gumik jobban viselkednek az utakon.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bridgestone BT 003RS: Ha az új BT 003RS-t gumimelegítő nélkül használjuk akkor életveszélyes. Folyamatosan csúszkál a gumi, 2 körig tart, amíg a gumiabroncs bemelegszik és használható lesz. A Bridgestone igazából semmilyen szempontból nem remekel, kanyarokban a döntés közben fékezésnél előfordul egy kis felállási pillanat, de cserébe egy egészen elfogadható tapadást kapunk. A BT 003 RS hátsó gumija egy kicsit gyűrődékenynek hat, ami miatt veszít a stabilitásából és visszaüt a kerék. Összességében nem egy kimagasló gumiabroncs.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Continental Race Attack Street:  A Continental Race Attack „utcai” keveréke egy lendületes gumiabroncs, aminek a kezelhetősége már majdnem a felsőkategóriába sorolható. Persze nem kapunk olyan egyértelmű visszajelzéseket, mint a Metzelernél, Michelinnél vagy a Pirellinél. A tapadása a guminak egész elfogadható, de sajnos a stabilitás nem mondható valami jónak, mert a gumi nagyon merevnek hat. Ez egy heves karaktert kölcsönöz a guminak és ez egyfajta nyugtalanságot kölcsönöz a futőműnek. A határérték nagyon jól érezhető, a tapadási bázis nem olyan egyenletes, mint a többi guminál.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Michelin P One: A Power One is okoz meglepetést. Elsőillantásra olyan mintha egy verseny gumit látnánk, ragyogó kezelhetőséggel és nagy pontossággal. Persze a „franciák” tapadó képessége nem tart lépést a Pirelli, Metzeler és Dunlop abroncsokkal, ami megmagyarázza a kicsit rosszabb köridőt. Mivel a Power One egy kicsit hamarabb és többet csúszik, nincs meg a kellő tapadási átmenet az abroncsban, egyik pillanatban még jól tapad majd ez a tapadás az egyik pillanatról a másikra megszünik és elkezd csúszni az abroncs. De ezekkel a kritériumokkal is, a fent említett 3 gumiabroncs egy orrhosszal megelőzik ezt az abroncsot.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Pirelli Supercorsa Diablo SP: Gyors probléma mentes és harapós így indul neki a Diablo Supercorsa SP a mezőnynek. Tapadásban egy hajszállal megelőzi a Metzeler K3-at, viszont a kanyarokban fékezésnél kicsit jobban megemelkedik a motor. Összességében a Supercorsa egy sportosabb gumi, de egy kicsit kiegyensúlyozatlan. Visszajelzése a Pirelli gumiabroncsnak egy kicsit közömbösebb, mint a Metzeler gumiabroncsé. A legnagyobb hátrány a Supercorsanak amit nem pontozunk, hogy nem bírja olyan sokáig mint a K3.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Metzeler Racetec K3 Interact: A K3 határozottan a legnagyobb dobás. Ami egy jó gumihoz illően egész teszt során semmilyen gyengeséget nem mutatott, egész úton olyan érzésünk van, mintha egy verseny gumi lenne a motorunkon. A pontosság és stabilitás nem hagy kívánni valót maga után, a visszatartása is nagyon jó a Metzelernek. Ha már a vége felé jár az abroncs, még akkor is határértéken belül lehet motorozni és jól irányítható marad, ami nagy bizalmat eredményez az abroncsnak. A jó köridőinek ellenére is a K3-al sok kört tudunk megtenni egy verseny alatt.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A nagy és kiskereskedő Reifen Meixner herrenbergben 100%-osan a vásárlói szolgálatában áll.Ennél a motorgumitesztnél is ő volt a Motorrad PS újság olvasói segítségére.Ugyanis a Meixner Testvérek gondoskodtak róla, hogy a teszt csapat a megfelelő gumiabroncsot tegye a motor alá. Kicserélték a gyárak álltal küldött abroncsokat olyanokra amik náluk voltak raktáron vagy a teszt csapatnak rendelték a maguk nevében.Ezzel meg gátólták azt, hogy bármilyen manipulált gumiabroncs kerüljön a motorokra és ezzel biztosították a teszt hitelességét és semmlegességét.Reifen Mixner már 1966 óta aktív Herrenbergben, és nem motorgumiabroncs kereskedőket szolgál ki hanem a végfelhsználokat is. A szakszerű gumi és motorkerék szereléshez egy hatalmas műhely áll rendelkezésre. Annak az előnyei ha profiknál vásároljuk a gumiabroncsot kézenfekvő: a nagy raktárkapacitás miatt egy rendelésre nem is vagy csak minimális időt kell várnia a vásárlonak.

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

A bejegyzés trackback címe:

https://metzeler.blog.hu/api/trackback/id/tr62091609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása