képek

Friss topikok

Click for Veszprém, Magyarország Forecast

Naptár

január 2025
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

csirip

Roadtec Z8 Interact

2010.06.14. 12:34 | metzeler | Szólj hozzá!

 

 
 
A Metzeler új fejlesztésű Sport-Túra motorgumiabroncsa a Roadtec Z8 Interact készen áll mindenféle úttípusra, legyen az autópálya vagy akár egy kanyarokkal tűzdelt alpesi út. Az új fejlesztései közé tartozik a görög betű  (pi) ihlette profilminta és az új gumikontúr, és a nanoteknológiás keverékmegoldás ezekhez párosul a bevált Interact többzónás acélszál feszesség technológiája. Ezek együttese biztosítja a nagy teljesítményt az első kilométerektől, bármilyen időjárási viszonyok között még teljesen megpakolt motorkerékpárnál is. Ezen újítások kombinációja teszik a Roadtec Z8 Interactot a tökéletes gumiabronccsá, ami kielégíti a modern Sport- Túra motorozás igényeit. Tökéletesen igazodik azokhoz a sofőrökhöz, akik a Túráik alatt hatalmas kilométereket hagynak maguk mögött és azokhoz is, akik szeretnek egész évben egy kicsit sportosabban is motorozni. A megbízhatósága és kezelhetősége lehetővé teszik a motoros számára, hogy az utakat biztonságban élvezhesse.   
 
                                   
 
 
Könnyű vezethetőség a maximális élményért:
A Metzeler új Roadtec Z8 Interactja már most vezető gumiabroncs a saját kategóriájában, aminek készítésénél arra törekedtek, hogy öröm legyen a vezetés: egy olyan gumiabroncs, amely széles körben alkalmazható a kényelmes vezethetőség és a kiváló biztonság (főleg nedves úton) miatt. Ez lehetővé teszi, hogy a vezető teljes mértékben a vezetés élményére koncentráljon. A nagyobb vezetési élményért a Roadtec Z8 Interactnál az új generációs CMT-Kontúr technológiának (Countur Modeling Technology) köszönheti, miáltal 5%-al kevesebb tengelyirányú erő hat a bekanyarodásnál (az előző modellhez képest). Ez a tulajdonság azonnal javítja a kezelhetőséget és könnyebbé teszi a motorkerékpár futómű beállítását. Ezt azzal tudták elérni, hogy a középső futózóna kontúrját sikerült lekerekíteni mely javítja a kezelhetőséget és a menetstabílítást. Ennek eredményeképpen nagyobb biztonságot nyújt nekünk a gumiabroncs nehéz vezetési helyzetekben, mint például a hirtelen fékezés nedves úton vagy a szerpentinen való haladásnál. Egyéb elemek, amely még hozzájárulnak a nagyobb biztonság és vezetési élményhez és kisebb gumiabroncs zajhoz az a gumiabroncs kontúrjának és a Strukturális innováció kombinációjának segítségével valósul meg: ez az Interact Multi Zóna-feszültség technológia. Ehhez jön még egy funkcionális profil kialakítás és a hőmérsékletálló futófelület is. .A végső kiterjedésében a gumiabroncs futófelülete 8%-al nagyobb, mint a Rodtec Z6 Interact-é. Ez az eredménye a különböző acél öv feszültségnek és stratégailag elhelyezett gumiprofilnak, a nyomás elosztás és az érintkezési terület is javult.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

A bejegyzés trackback címe:

https://metzeler.blog.hu/api/trackback/id/tr342080662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása