Bridgestone BT 003RS: Ha az új BT 003RS-t gumimelegítő nélkül használjuk akkor életveszélyes. Folyamatosan csúszkál a gumi, 2 körig tart, amíg a gumiabroncs bemelegszik és használható lesz. A Bridgestone igazából semmilyen szempontból nem remekel, kanyarokban a döntés közben fékezésnél előfordul egy kis felállási pillanat, de cserébe egy egészen elfogadható tapadást kapunk. A BT 003 RS hátsó gumija egy kicsit gyűrődékenynek hat, ami miatt veszít a stabilitásából és visszaüt a kerék. Összességében nem egy kimagasló gumiabroncs.
Michelin P One: A Power One is okoz meglepetést. Elsőillantásra olyan mintha egy verseny gumit látnánk, ragyogó kezelhetőséggel és nagy pontossággal. Persze a „franciák” tapadó képessége nem tart lépést a Pirelli, Metzeler és Dunlop abroncsokkal, ami megmagyarázza a kicsit rosszabb köridőt. Mivel a Power One egy kicsit hamarabb és többet csúszik, nincs meg a kellő tapadási átmenet az abroncsban, egyik pillanatban még jól tapad majd ez a tapadás az egyik pillanatról a másikra megszünik és elkezd csúszni az abroncs. De ezekkel a kritériumokkal is, a fent említett 3 gumiabroncs egy orrhosszal megelőzik ezt az abroncsot.
Pirelli Supercorsa Diablo SP: Gyors probléma mentes és harapós így indul neki a Diablo Supercorsa SP a mezőnynek. Tapadásban egy hajszállal megelőzi a Metzeler K3-at, viszont a kanyarokban fékezésnél kicsit jobban megemelkedik a motor. Összességében a Supercorsa egy sportosabb gumi, de egy kicsit kiegyensúlyozatlan. Visszajelzése a Pirelli gumiabroncsnak egy kicsit közömbösebb, mint a Metzeler gumiabroncsé. A legnagyobb hátrány a Supercorsanak amit nem pontozunk, hogy nem bírja olyan sokáig mint a K3.
A nagy és kiskereskedő Reifen Meixner herrenbergben 100%-osan a vásárlói szolgálatában áll.Ennél a motorgumitesztnél is ő volt a Motorrad PS újság olvasói segítségére.Ugyanis a Meixner Testvérek gondoskodtak róla, hogy a teszt csapat a megfelelő gumiabroncsot tegye a motor alá. Kicserélték a gyárak álltal küldött abroncsokat olyanokra amik náluk voltak raktáron vagy a teszt csapatnak rendelték a maguk nevében.Ezzel meg gátólták azt, hogy bármilyen manipulált gumiabroncs kerüljön a motorokra és ezzel biztosították a teszt hitelességét és semmlegességét.Reifen Mixner már 1966 óta aktív Herrenbergben, és nem motorgumiabroncs kereskedőket szolgál ki hanem a végfelhsználokat is. A szakszerű gumi és motorkerék szereléshez egy hatalmas műhely áll rendelkezésre. Annak az előnyei ha profiknál vásároljuk a gumiabroncsot kézenfekvő: a nagy raktárkapacitás miatt egy rendelésre nem is vagy csak minimális időt kell várnia a vásárlonak.